Søk i denne bloggen

18. feb. 2013

Dag 3

Your Day, in great detail.



Vel, jeg kan ikke skjønne hva som skal være så spennende med det?
Jaja, here goes.
Jeg kom på jobb kl 7.30. Spiste to knekkebrød, satt på kaffe.
På jobb svarer jeg på tlf, skriver mail, tar imot betaling, drikker kaffe etc.
Kl 11.30 handlet jeg lunsj. Jeg spiste rundstykke med økologisk spekeskinke og avokado.

Vi hadde et bursdagsbarn iblant oss i dag, så da fikk vi sjokoladekake. Det er aldri feil.

Etter lunsj er det stort sett det samme som før lunsj. Svare tlf, ta imot betaling, fakturere og holde styr på forsikringer.

Kl 16.30 går jeg hjem, handler mat, lager mat, spiser mat.
Jeg skulle egentlig trent Body Balance i dag, men det ble utsatt.
Jeg tror kanskje jeg skal prøve å ta noen øvelser hjemme, ettersom jeg snart transformerer fra menneskelig kroppsfasong til hval.

Ellers blir det vel å se litt på tv, og lese min nye besettelse, Beautiful Creatures. 

Slik er mitt glamorøse mandagsliv!

Skal snekre sammen et innlegg om nye favoritter, stay tuned!


Dag 1   Dag 2  

Ingen kommentarer: